Нагородження переможців. 2011-2012 н.р.
МОДЕЛЬ
науково-методичної роботи
навчально-виховного
комплексу «Домінанта» у 2012-2013 н.р.
Головним завданням гімназії «Домінанта» як закладу нового типу є турбота про якість навчально-виховного процесу, розвиток творчого потенціалу кожного учня й колективу в цілому.
Вирішенню цього завдання сприяє оптимальна модель внутрішньошкільної методичної роботи, модернізація роботи, система нарощування й оновлення фахових знань, продукування нових педагогічних ідей і технологій, вивчення, узагальнення, поширення перспективного педагогічного досвіду.
Зміст науково-методичної роботи в НВК «Домінанта» включає такі напрямки:
- запровадження інноваційних технологій у навчально-виховний процес;
- застосування інтерактивних методів навчання, міжпредметної інтеграції, комп’ютерної підтримки, мережі Інтернет, мультимедійних засобів, дидактичних тезаурусів;
- організація науково-дослідницької роботи вихованців;
- індивідуалізація навчання через навчальні плани для обдарованих дітей;
- упровадження рейтингової системи навчання;
- особистісно зорієнтована освіта й виховання;
- моніторинг навчально-виховного процесу;
- вивчення передового педагогічного досвіду роботи колег.
У структуру методичної роботи входять методичні об’єднання вчителів, які організовують взаємовідвідування уроків; вивчають результативність курсової перепідготовки та самоосвіти, проводять творчі звіти.
Учні 5-11-х класів 2011-2012 навчального року є призерами районних олімпіад з базових дисциплін.
106 учнів перемогли у ІІ
(районній)
Всеукраїнській учнівській олімпіаді з базових і спеціальних дісциплін; 10 учнів у ІІІ (міському) етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з базових дисциплін; 60 учнів перемогли у ІІ (міському) етапі Всеукраїнського конкурсу-захисту Малої академії наук, філія "Натхнення"; 2 переможці Республіканського Всеукраїнського конкурсу-захисту Малої академії наук.
Усього у 2009-2010 навчальному році - 19 переможців МАН; у 2010-2011 - 35 перемог МАН; у 2011-2012 - 60 перемог МАН.
Творчий портрет вчителя. Серпень, 2012 р.
Темарій
учнівських досліджень з української мови та літератури Малої
академії наук, філії Київського відділення, гімназійного
наукового товариства «Натхнення» НВК «Домінанта»
- Історія приголосного ф в
українській мові.
- Мелодійність української
мови та засоби її творення.
- Український літературний
наголос.
- Історія літери ґ в
українській мові.
- Латинізми в українській
мові.
- Грецизми в українській
мові.
- Тюркізми в українській
мові.
- Старослов'янізми в українській мові.
- Антична фразеологія в
українській мові.
- Полонізми в
українській мові.
- Англіцизми в
українській мові.
- Біблійна
фразеологія в українській мові.
- Походження назв
грошей в українській мові.
- Походження
числових назв в українській мові.
- Походження назв
місяців в українській мові.
- Походження назв спорідненості
та свояцтва в українській мові.
- Мовознавча
термінологія в українській мові.
- Іменники pluralia tantum в українській мові.
- Кличний відмінок в
українській мові.
- Інтер'єктиви в українській мові.
- Категорія двоїни в
українській мові.
- Давноминулий час в
українській мові.
- Становлення
парадигми в українській мові.
- Історія форм
минулого часу в українській мові.
- Історія форм
майбутнього часу в українській мові.
- Слова категорії
стану в українській мові.
- Демінутиви й
пейоративи в українській мові.
- Обірвані речення в
українській мові.
- Номінативні
речення в українській мові.
- Еліптичні речення
в українській мові.
- Прийменникові
конструкції в українських народних піснях.
- Мова і стиль
українського поетичного бароко.
- Антропоніми у
поезії Тараса Шевченка.
- Риси мовної
особистості Івана Нечуя-Левицького.
- Пейзажні картини
прози Панаса Мирного: мовознавчий аспект.
- Старослов'янізми в поезії Олександра Олеся.
- Мовні елементи
фольклору в поезії Олександра Олеся.
- Мовні елементи
фольклору в поезії Володимира Сосюри.
- Мовно-стильова
концепія українського модернізму.
- Мова і стиль
творів Євгена Маланюка.
- Мова і стиль
творів Олени Теліги.
- Особливості
поетичноного синтаксису творів Олега Ольжича.
- Мовні елементи
вираження експресії у поезії Євгена Плужника.
- Порівняльні
конструкції у творах Василя Стуса.
- Порівняльні
конструкції у творах Василя Симоненка.
- Кольористика
поетичних творів Василя Стуса.
- Мистецька лексика
в поезії Ліни Костенко.
- Фразеологічні
синоніми у творах Богдана Лепкого.
- Тематичні і
структурні групи фразеологізмів у прозі Івана Багряного.
- Риси
орнаментального стилю в прозі Миколи Хвильового
- Лексичні синоніми
у творах Уласа Самчука.
- Особливості
синтаксису творів Ліни Костенко.
- Історія
української мови у висвітленні Івана Огієнка.
- Мовна концепція Мелетія
Смотрицького.
- Українське словникарство ІІ половини
- Українське
словникарство 20–30 років ХХ ст.
- Лінгвоцид
сталінської мови.
- Українська мова на
межі тисячоліть: стан і статус.
- Життя і наукова
діяльність Юрія Шереха-Шевельова.
- Порівняльні
конструкції у народній пісенності.
- Семантика кольору
в поезії Тараса Шевченка.
- Епітети у народній
пісні.
- Лексика роману Пантелеймона
Куліша «Чорна рада».
- Мовні засоби
інтимізації в поезії Лесі Українки.
- Лексичні пласти
драматичної поеми Лесі Українки
- Функції старослов'янізмів у поезії Євгена Маланюка.
- Мова і стиль
драматургії Володимира Винниченка.
- Архаїзми та
історизми в романі Андрія Чайковського «Сагайдачний».
- Фразеологічна
синоніміка у творах Андрія Чайковського.
- Діалектна лексика
у поезії Михайла Яцкова.
- Символіка кольору
в поезії Богдана-Ігоря Антонича.
- Мовно-стильові
особливості роману Василя Барки «Жовтий князь»
- Неологізми в
поетичних творах Василя Стуса.
- Лексика поетичної
мови Василя Стуса.
- Образ мови в
українській поезії.
|