|
Ананьєва Ірина Іванівна - заступник директора з іноземних мов, вчитель англійської мови
Освіта: вища, Київський державний університет ім. Т.Г.Шевченка
Категорія: спеціаліст вищої категорії
Звання: вчитель-методист
Працює над проблемою - "Навчання діловому спілкуванню на старшому етапі."
Кредо: "Щоб засвітити вогник жаги до здобуття знань кожної дитини,треба любити те,чому навчаєш і тих,кого навчаєш."
|
 |
Скоробогатова Світлана Володимирівна - вчитель англійської мови
Освіта: вища, НПУ ім. Драгоманова
Категорія: спеціаліст І категорії
Працює над проблемою - "Використання мультимедійних
технологій у процесі вивчення іноземної мови"
Кредо: "Навчаючи,вчитись"
|
|
Величко Неля Вікторівна - вчитель англійської мови
Освіта: вища, Київський міський педагогічний університет ім. Б. Грінченка
Категорія: спеціаліст вищої категорії
Працює над проблемою - "Розвиток монологічного мовлення
учнів на середньому етапі вивчення англійської
мови"
Кредо: "Хто не йде вперед, іде назад; стану нерухомості не існує."
|
|
Лі Валентина Кирилівна - вчитель англійської мови
Освіта: вища
Категорія: спеціаліст ІІ категорії
Працює над проблемою - "Робота з країнознавчим матеріалом у процесі
вивчення іноземної мови"
Кредо: "Навчати якісно,ґрунтовно та цікаво"
|
|
Шумакова Людмила Миколаївна - вчитель англійської мови
Освіта: вища, Київський національний лінгвістичний університет
Категорія: спеціаліст І категорії
Працює над проблемою - "Навчання читанню на середньому
етапі вивчення англійської мови"
Кредо: "Грунтовні знання - результат спільної праці"
|
|
Сирота Наталія Валеріївна - вчитель англійської мови
Освіта: вища, Запорізький національний університет
Категорія: спеціаліст
Працює над проблемою - "Позакласна робота, як спосіб підвищення інтересу
учнів до вивчення іноземної мови"
Кредо: "Даруючи любов
та дбаючи про щастя інших, ми знаходимо своє власне"
|
 |
Дидик Богдана Богданівна - вчитель англійської мови
Освіта: вища, Тернопільський педагогічний
університет ім. Гнатюка
Категорія: спеціаліст ІІ категорії
Працює над проблемою - "Формування мовленнєвої компетенції
в монологічному мовленні"
Кредо: "Завжди йти в ногу з прогресом"
|
|
Ромець Олена Миколаївна - вчитель англійської мови
Освіта: вища, Київський міський педагогічний університет ім. Б. Грінченка
Категорія: спеціаліст ІІ категорії
Працює над проблемою - "Комунікативний підхід до вивчення англ.мови"
Кредо: "Хто не йде вперед, іде назад; стану нерухомості не існує."
|
|
Іванова Людмила Володимирівна - вчитель англійської мови
Освіта: вища, Київський міський педагогічний університет ім. Б. Грінченка
Категорія: спеціаліст ІІ категорії
Працює над проблемою - "Комунікативний підхід до вивчення англ.мови"
Кредо: "Хто не йде вперед, іде назад; стану нерухомості не існує."
|
|
Шаган Тетяна Миколаївна - вчитель німецької мови
Освіта: вища, Прикарпатський педагогічний університет ім.В.Стефаника
Категорія: спеціаліст ІІ категорії
Працює над проблемою - "Розвиток
діалогічного та монологічного мовлення на середньому етапі вивчення німецької
мови."
Кредо: "Учень-це
не посудина,яку потрібно заповнити,а факел,який необхідно запалити."
|
|
Сенченко Богдана Богданівна - вчитель англійської мови
Освіта: вища, Київський міський педагогічний університет ім. Б. Грінченка
Категорія: спеціаліст
Працює над проблемою - "Комунікативний підхід до вивчення англ.мови"
Кредо: "Хто не йде вперед, іде назад; стану нерухомості не існує."
|
|
Ковальова Алла Миколаївна - вчитель англійської мови
Освіта: вища, Київський міський педагогічний університет ім. Б. Грінченка
Категорія: спеціаліст ІІ категорії
Працює над проблемою - "Комунікативний підхід до вивчення англ.мови"
Кредо: "Хто не йде вперед, іде назад; стану нерухомості не існує."
|
|
Єремко Ірина Олегівна - вчитель англійської мови
Освіта: вища, Мелітопольський ДПУ
Категорія: спеціаліст
Працює над проблемою - "Комунікативний підхід до вивчення англ.мови"
Кредо: "Хто не йде вперед, іде назад; стану нерухомості не існує."
|
|
Трещула Лариса Ернестівна - вчитель англійської мови
Освіта: вища, Сумський державний педагогічний університет ім. А.С. Макаренка
Категорія: спеціаліст І категорії
Працює над проблемою - "Розвиток
учня як особистості через поєднання завдань навчання та виховання на уроках
іноземної мови"
Кредо: "Виховувати і навчати, піклуючись не тільки про
розум, а й про почуття. Такою є людина майбутнього".
|
|
|
|
Радченко Ірина Юріївна - вчитель англійської мови
Освіта: вища, Київський міський педагогічний університет ім. Б. Грінченка
Категорія: спеціаліст
Працює над проблемою - "Здійснення
індивідуального та диференційованого підходу на уроках іноземної мови"
Кредо: "Учень
- не посудина, яку потрібно заповнити, учень - факел, який треба запалити"
|
|
Домарецька Віра Володимирівна - вчитель англійської мови
Освіта: вища, Київський міський педагогічний університет ім. Б. Грінченка
Категорія: спеціаліст ІІ категорії
Працює над проблемою - "Комунікативний підхід до вивчення англ.мови"
Кредо: "Хто не йде вперед, іде назад; стану нерухомості не існує."
|
|
Саверська Валентина Анатоліївна - вчитель німецької мови
Освіта: вища, КДУ ім.Т.Г.Шевченка
Категорія: спеціаліст ІІ категорії
Працює над проблемою - "Комунікативний підхід до вивчення англ.мови"
Кредо: "Хто не йде вперед, іде назад; стану нерухомості не існує."
|
|
Дейкало Владислав Олександрович - вчитель англійської мови
Освіта: вища, Київський університет ім. Б. Грінченка
Категорія: спеціаліст
Працює над проблемою - "Мотивація пізнавальної діяльності на уроках англійської мови на початковому етапі вивчення"
Кредо: "Учень - не глек, який треба наповнити, а факел, який треба запалити"
|